En ängel flög förbi?

Heej! :D

Idag har jag haft de super. Dock försov jag mig.. skulle va i vindeln 12, men jag vaknade då, så jag fick lite lite brottom xD
Vi skulle och gratta min Kusin, malin som fyller 11 idag! :) wihoo!
Vi fikade en massa gott, kollade på när de andra spela Wii G.H, själv kännde jag inte för att skämma ut mig xD haha.
När vi åkte hem lämnade mamma av mig hos Johanna. Jag satt och spela DS, medans hon gjorde läxa, tills hennes pappa kom och skulle hämta oss.
Innan vi for på magdansen spelade johanna några låtar som hon skrivit, och dom är riktigt bra! :D you go girl!
Magdansen var riktigt kul ikväll, de är synd att de bara är 2 gånger till kvar.. kommer att sakna det.. ;O

Efter magdansen kom Yvonne och hämtade oss. När man ser henne vet man absolut vars Johannas tokighet kommer ifrån, så sött!
Det lagades en gryta å la yvonne och paj. Hann precis smaska paj och te innan jag var tvungen att åka hem. Men, den var riktigt god iaf! :)
När jag kom hem kollade jag på en av de 4 filmerna jag lånade av Johanna, hihi, Allt en tjej vill ha blev det ikväll. Oliver james är så himla snygg!  mhmhm!

Men nu är de dags att sova, ume i morgon! :)
Godnatt och sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0