cant take my eyes off you

Heeeeej!

Idag var skolan rätt intressant.. de började med mentorstid.. lite tråkiga nyheter men, de är sånt som händer. På idrotten var jag och Ruth värsta duktiga xD haha. Som alltid då ;)
Det var volleyboll, men de var inte lika roligt som på träningarna. Får vänta till i morgon! ;] haha. Sedan vare bild, oerhört roligt xD kom på värsta braiga ideen. Jasper, jasper, jasper! (=

Vid lunch tycker jag att det va lite kul. Men den lyckan försvann på fysiken, näe jag ba skojja, de va kul. Hjälpte eve med lödningen, lagade min grejj, som dock gick änder igen när jag kom hem, men som är lagad nu, ett mysterium ;) hehe
Innan HK:n satt jag, rebbe och johanna vid hissen och hahahhahaha tja.. jag vet inte. Elias skrämde mig helt xD och rebecca skrattade för att jag hade en sån sen reaktionsförmåga. Jag såg honom, men blev typ rädd ett X antal sekunder senare och dessutom hade johanna pratat med honom med innan xD haha.
Och i övrigt lite flum.. och de hördes till torget m.f. haha. (A)
Väl på hk:n gjorde vi bröd. Jag hinner inte lägga in bilden nu, men de va goa iaf. hehe.

När jag kom hem gjorde jag inte så mkt.. chillade på internet ett tag innan jag började skriva på min uppsats igen... snart klar.. de är bara att kämpa på de sista. x]
Annars har jag rotat lite i bussen, hittade lite smått och gott. Min borttappade nagelborr åter fanns xD haha fick lov att borra ett litet hål haha.. (A)
Den tråkigaste filmen på länge: Bridget Jones Dagbok. Den var så seg och tråkig så jag ba satt och halv sov, ;]

Men nu, klockan är dags att sova, upp med tuppen i morrn. Hare bäst, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0