Bästa lördag <3

Heeej!
Halv 2 kom Rebecca till mig. Hon skrämmdes lite för mycket! Jag var helt inne i min jakt på mina nya tallrikar jag fick i julklapp. Vi gjorde klart allt inför kvällen och sen såg vi op ghost. En film som gick på TV. Den va as bra!! Gu så het! olalalala!
Vid halv 6 hade både Anja och Johanna joinat oss. Vi åt middag. (kyckling med sötsur sås och ris) Det var super duper gott, de va bra, eftersom all tid jag lagt ner. Till efterrätt åt vi smulpaj med hallon och blåbär med glass. mums!
Men onyttigheterna fortsätter.. efter pajen spela vi singstar skicka micken i 3 omgångar. Jag och Anja var samma på samma låt på disneyskivan men Johanna och Rebbe vann, men vi var äggiga! :D
Andra skivan: Abba, Jag och Rebecca vann, och jag har fått veta att " the name of the game" inte är min låt xD hahaha. Jag sög totalt xD
Sista skivan: 80 tal, Johanna och moi. Vi är duktiga på 9 to 5, hihi :) Men de var otroligt roligt iaf! :D <33
Filmkvällen började med filmen; Den modiga lilla brödrosten. Täcket johanna, dammsugaren Becca, The toaster Anja och Lampan Vecc. Vi hade lite kul under filmen xD haha.
Andra filmen: Lejonkungen.. men jag somnade och när jag vaknade sa jag: Mäh, varför har ni spolat? ;O
heheheh, jag är smart xD
Tredje filmen: Barbie som rapunzel och den fjärde: Barbie och tiggarflickan. Men vi var lite halv slöa och bara låg och myste.
Vi somnade runt halv 5 med ett leende på läpparna, men rebecca var vaken nån timme mer för att hon inte kunde sova, och mohahahahah för det (A) näe jag är inte elak, jag lovar (A) mohahaha.

Underbar kväll, tack girls! <3 :D

Vad som hände när vi vaknade skriver jag ikväll, vi hörs! pouss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0