Torsdag, sista dan på prao! + Lycksele

Hejhej!
Idag varde bästa dan på praoen av hela veckan. Jag fick på morgonen (dock att ingen släppte in mig på 20 min som jag stog och vänta) handla åt nått gruppboende, och de va kul, haha. Och sen fick jag plocka upp saker ur en vagn, as mycke julkryddor!
Vid lunch gick jag till skolan där elinaaa vänta på mig, haha. Hon följde mig på ica efter det, eftersom hon slutat. Så hon hjälpte mig och så en timme! (=

Senare på eftermiddagen kom Anders och Krister förbi och skulle handla, haha.
Näe klockan blev 3 fick jag sluta, tjohooooe! Jag fick 2 chipspåsar, 2 drickor (varav en halv lars drack upp utan att fråga) och en gott&blandat påse som tack, haha. De va oväntat, men själv tycker jag att jag har vart super duktig, seriöst. Haha


På kvällen hälsade jag på Johanna en stund, skulle skriva av betygskriterierna till franska prov, haha. Så satt där ett tag och prata, innan jag tog min resa vidare till sigrid. Hennes dataskärm fungerade inte så kunde inte få pappret jag behövde till svenska tjosandet. Menmen, vi spelade kort istället, och lika bra va det!


Idag höll jag på att komma försent. Men som tur va gjorde jag inte det ;).. Vi skulle åka till Lycksele, till skolan där och kolla på linjerna. De va  smått intressant vissa saker. teater på cafe´, Hundgrejjen som jag aldrig kommer ihåg vad de heter. Jag och Elina hamnade nere vid transport o.s.v, där en gubbe började prata med oss as mycket om transport och vi fick sitta i en lastbil, wooooah! haha. De tog säkert 20-25 min innan vi kom oss därifrån, haha. Men ingen dum idee igentligen..

Och sen träffa man ju Adrian också, de va trevligt att se han igen, haha. Men han är bra han.

Mohaha, nu sitter jag här hos min bror och vet inte vad jag ska hitta på... men tror jag ska plugga lite?! (a)
Så hare bäst! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0