Söndag!

Hallådär!

Idag va jag med sofia å sandra, haha. Vi försökte smussla med oss anna till vindeln, men lyckades inte så bra, eller hur? haha.
Sen har jag också träffat johanna, hon som fyller 15 idag! Ett stort grattis till henne! och Isabell & Ulla med för den delen..
Men hur som helst, skulle jag lämna presenten och så, hon är hur gulli som hellst den tjejen! De vill jag lova.
Efter det, blev de middag i rödå. Mumsmums !

One three hill är de bästa! Ivissa lägen är de synd om dan, haha. men han hade ju dels rätt om hennes plan, haha.
Och brooke, ajaj.
och de är ju äntligen rätt person som lucas är med.

Sen ikväll har jag bara lyssnat på låtar från twilihgt! Och sett
http://www.youtube.com/watch?v=Ru0FDT_smig
de är nästan sött. 

Längtar till tisdaag! Då ses vi igen! wiiihoooe.

men  nu måste jag plugga musik, har inte börjat och har prov i morgon, inte för de är så svårt med lite har ajg inte koll på, haha. men de gå nog bra!

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0