sista dagen på lovet..

Helluu.

Idag är dagen innan alla tråkigheter börjar om på nytt. (skolan)
Matte prov om  5 dar, har glömt precis allt? Hur fan ska de gå... och snart franska prov, å musikprov snart med. Och sen har man inte hittat nån prao heller (a) ajja,

Idag har jag inte gjort så mycket, kolla på idol när jag vaknade, hämtade röjsågen i skogen, spelade monopol, såg på oth (det sötaste!!), ringde sigrid p.g.a one three hill avsnittet, städat, målat naglarna och bara tagit de lungt.

Saknar stockholm, saknar simple plan!! Hur ska jag nu klara mig med låtarna på mobilen? ;O De är frågan.
Men har ju spelat in, så får återuppleva minnerna på de viset. 

har haft ett perfect lov! Det har jag minsann. Tack för alla medverkande, ;) <3

Ha en bra kväll, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0