Simple Plan!

Hej!

Igår vid 7 åkte vi och hämtade sigrid och sen ba de iväg till stockholm. Tiden gick snabbt, när vi kom till stockholm gick vi och åt, å sen ställde vi oss i kön. Förbandet var Zebrahead, som jag aldrig hört talas om, men de va iaf bra. Och sen va de ju simple plan! Sjukt bästa. Ni som inte va där gjorde ett stort misstag att stanna hemma. De va underbart skoj! Hel sköna va de. Men de va trångt och svettigt ska ni veta haha. Men som sagt, de va värt varenda krona! 

Top 5 på låtarna:
*Save you
* You´re love is a lie
* Take my hand
* Welcome to my life
* Perfect

De sa att vi skulle dansa under hela låten, för de va en ny discolåt, elller nått, haha. Ooch sen börja de sjunga low, (eller va den heter) och I kissed a girl. haha.  

 Tragiskt nog slutade allt vid 22. Och jag å sigrid hade problem med att hitta rätt dörr till p-huset? haha.
Men jag sov nästan hela vägen, haha.  Vi stannade på nått värdshus och fikade en macka, underbart saftig med leverpastej! mums.

Men nu ska jag gå och göra någon nytta här i livet, men ha de underbart. pusshej


SIMPLE PLAN 4- life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0