Pyamasparty!

Bonjour!

Igår (fredags) sov jag och Elina hos Malin! :) Vi såg på Dirty dancing och nått med chuck and larry. Och Idol såg vi ju också, Lars åkte, tjohoo, glädje skutt, nu äre bara johan kvar så är då jag nöjd, haha. 
Men de va hur kul som hellst, och banan å curry är ganska gott på pizza haha! ;)

Idag skulle jag igentligen med på middag i rödå, men stannade hemma för jag mådde inge bra, eller jag gör inte det än.. mår hur illa som hellst och allt. Har sett på harry potter and the prisoner of azkaban! :) lovely!

Nu ska jag läsa boken, haha, eller fortsätta, den ska va utläst snart, bäst att rappa på ;)


Bilder kommer senare på bilddagboken!

Hare bäst. Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0