Paniiik!

Hej!

Jag har typ panik, jag kan ingenting av matten, å provet är i morgon, hur fan ska de gå? Jo, de undrar jag med..
Dagen har vart riktigt super. Även fast jag försovde mig och nästan somnade i skolan på morgonen, de va ju så fruktansvärt tråkigt, inte en kotte förns 8. haha. Slutade halv 2, så då köpte jag kaffe och sen satt jag och läste med Elina, men hon hade problem med boken? Och de finns en psyko bok om potatisar!! ;O Läskigt!

Men sen till middag åt vi våfflor, ooh, de är så gott! Mums!
Efter de vart de matte damp! Hela tiden, fatta 0. suck. aja. Vinkar goodbye till VG!  <3

I morgon blir de pyamasparty med Malin och Elina! jippiiiiiie, hur kul som hellst, längtar. Och utan dissarna Vikkan och Ellen som ska på bio istället, grrrrauwr!


pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0