Onsdag med klös

hejhej!

Idag, jadu, jag försov mig i morse... sen på skolan va de ju kul, gick ju "super!" bra på slöjden med ringarna, hahaha. Eller hur elina?
Men hk va lite små dryg, haha. tycker då jag..
efter raggmunkar å sallad + en kortis till lunchrast vart de elevtid, där bl.a, jag, madde, Viktoria, Sofia, Anna, Ellen, Sigrid, Antonia och josefin planerade novelfesten som hållerplats den 10 december, tro jag ;D haha

Sen gick vi på skapandet, hahaha. Ellen,Sigrid å jag pratar om att Im´s ägares yngsta dotter är knasbollig å sämst (haha)
Antonia ba; men de är ju typ mini hamburgaren eller nått sånt, haha. sötunge, vi skrattade å lärarna blev sur, men vi skulle ändå inte va där, mohaha, vi skulle planera festen igen.. lotta blev sur ;O haha
" men dågår ni å säger de till mats å sen kommer ni inte till baka hit nå mer!!" - lotta.

På rörelsen skulle vi gå på konsum, ca:10 min senare, hade alla gått till ica istället för de va närmare, haha.
lite fult. 

Ikäll har jag gjor en massa skolarbeten någolunda klara, känns skönt, då äre bara no och matte i morgon efter lilja. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0