nattinatti!

Saluut!

Jag glömde skriva igår, och jag är ledsen, haha. Men det hände iinte något speciellt skoj vill ja lova..

Men idag därimot, fick jag för mig i morse att det skulle bli den värsta dagen i denna vecka när jag höll på missa bussen. Men det ändrade sig tydligen när skolan började, franskalektionen på morgon gick riktigt fort, hallelujaaa, och de va inte så svårt, + att de bara va jag å albin, resten va på prao.. 
Sen en långlång svenska lektion, som jag inte gjorde nått på eftersom jag inte kom på någonting.. och på lunchraste spelade nåra pojks med andra ord, och de va helt kart roande, och sammtidigt en massa sms med Micke å Jojjo.
So:n va lite halv kul igentligen, vi skulle  rösta, du vet valet i USA, 100% av klassen valde obama, eller va katten han hette, (a) Hursom hellst, på matten hade vi Idrottsdanne som vikarie,
Donald: Kan han matte? ;o ´
Syskonkärlek? haha.

När vi slutat gjorde man inte mycket heller, 50 minuter till bussen gick. och sen hade man fixat prao äntligen, tack pappa, haha. (A)

Ikväll har man bestämmt  sig på en mycket bra argumentation tycker jag! Och det lär bli lätt hoppas jag! Det är om att man saltar vägen, om de är så bra igentligen... :) Där också pappa är hjärnan bakom detta.

Ugly Betty & DHW ikväll!!! super bra. oja.  Men nu måste jag gå å läsa så den rackarns boken tar slut, och eftersom de är på engelska jag jag inte påstå att det går så fort, haha, men man måste ju läsa mycket nogare och så.. och läslogg har jag helt glömt, men hur svårt kan de va att berätta om harry potter, haha. love it.


Men ha en underbar fortsatt kväll, och vi får väll se när jag hör av mig igen!:) puss


 <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tyvärr VICKIS men lillebrorskolan är SLUT! MOHAHAHAHAHHAHAHA.......



Men det finns chokladbollar, kajsascafékakor (en kaka med chokladbitar i) eller dubbla chokladflarn.



mohhaa... jag visste väll att det var du. ;)<3

2008-11-06 @ 16:44:45
URL: http://fourclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0