Micke Picke fyller år!

Hejhej!

Dagen har vart sjukt bra! På ica fick jag packa upp en massa varor, som va helt chill igentligen. Men aja, på lunch satt jag på snacka lite med Sandra, Agnes, Sofia å Isabell! De va ett tag sen de haha.
Å sen ringde jag Elina, som då förlorade sin plats i soffan, aaaaw. haha.

Efter jag slutat påpraon för dagen gick jag till antonia på ims, vi gick å köpte julmust på konsum, haha. Å satt där å prata, pizzaface, haha.

Senare gick vi till micke, han fyllde ju år, så han hade en massa främmamde, haha. Men jag å antonia spela tv-spel i källaren, haha. de va kul;)

Näe jag kom hem till lars stekte ja köttfärs till köttfärssåsen, haha. Det blev rätt så okej iaf. Vi åt de iaf,haha. Lite stolt, jag bhar gjort min första köttfärssås, haha, aw :)


På kvällen gjorde jag allt annat än att plugga, inte bra vill jag lova, har franska prov om nån vecka, och sen argumentation och bokredovisning på sv &eng! Menmen, ska väll hinna!


Men nu måste jag klä mig å gå till ica om en stund, ser på vakna med the voise. haha.

Skriver om dagen i morgon, eftersom jag inte har tillgång till datan när lars är hemma.. men ha de bra, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0