Måndag!

Hej!

Skolan gick fort, de är bra! ;)
är fast i boken, den äger! Ikväll har jag mest plugga franska och läst min kära bok, och bokat biljetter till twilllllllligt! :D Till mig å beccis! De ser jag fram emot!

annars har jag bara chattat me  tommy en bra stund, haha. Men han skulle gå isäng nu, så ska gå och läsa å sen troligtvis sova jag med.. om jag kan slita mig från boken vill säga..

5 december- jag å Elina gifter oss, wiiiiiehoo! (även tommy firar födelsedag)
men hursom hellst, wiie.

franska prov i morgon, håll en tumme åt mig ;)

pusshej!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vet att du älskar filmen! ;) Iiiih.

2008-11-18 @ 12:04:24
URL: http://fourclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0