Lördagnatt elr söndagmoron?

Hallå, alla snubbar vill ju va en katt?!

Ikväll va det super kul, ja e glad att jag följde med på Per´s 50års fest. God middag, härliga människor å mycke skratt! En hel del mycke skratt!! haha.
Vi som trodde att Per va den värsta, men vi hade fel, det finns en värrare, nämligen hans bror, haha.

Min bror har gjort de igen, han e galen. Å han ska säga att jag e minderårig! haa, han fyller inte 18 förns den 3 januari, så deså, mohaha. Men jag stal av han ändå minsann, mohaha! Lite smått evil.

Å sen dansa man buss med, hahahahhahahahahaahahhahahaha, med Erik som va litelite nykter? eller?¨
Men han tyckte jag va riktigt duktig, hahaahaha, den dan!

Men som ni ser är klockan mkt, så jag vill sovaaaaaaa!

hare bäst, pusshej!


för dig som e HP nörd : http://www.harry-potter.nu/karaktarer.htm haha, se & lär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0