lördag (igentligen söndag men wtf)

Hejhej!

Idag när man vaknade (ofrivilligt) Sofia ringde och störde den jäveln! Å hon tvinga mig att väcka malin med, mohahaha.
Mamma bakade bullar så jag joina henne med det. haha.

Senare då kom hon å Sandra, haha. Vi gjorde en massa bus under dagen, vi åt tacos ( inte för de va busigt, men de va gott.. ) Min käre bror kom hem. wihooo.
Sämsta skämt, haha.

Sen för en timme sen ungefär ville Sofia städa, ( eller de ville hon hela dan men hon fick sin vilja frammförd då) haha.
Så vi städade min toa, som blev klar idag, och flyttade in i den. :) Den blev "skit"mysig, haha, fatta ni, nä nu är man sämst. Men de passa ju nästan.

Jag saknar Twilight, men Jag, Antonia och Micke ska kanske se den på tisdaaag! och de kommer bli bästbäst! :D

Nu ska vi se en film, she´s the man, så hare bäst, ;) pusshej! <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha SKIT roligt.. =]

2008-11-24 @ 14:02:40
URL: http://fourclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0