Lördag!

hejhej!

idag vaknade jag tidigt, vid 10, ( och jaa de är tidigt! )
mamma och pappa städade och jag läste, när jag hör din röst. (bästa boken hitills)
Jag å pappa åkte till holmsund och köpte en skoter... men jag bara satt och läste.. jag va helt fast.
Martin och Linda skulle komma på middag ikväll. Kycklingpaj till middag, super gott och sen efterett gottgott!

Sen har vi kollat på kort och allt skoj. Her läst ut boken också, älskar den, vill läsa förtsättning. " här friar jag och du tror jag skämtar" hahaha. aaaw.

Skyltsöndag i morgon, och första advent. De blir kul. De är så mysikt nu närmare jul. haha.
men nu ska jag gå och sova. pusshej!

Som ni kanske har märkt på ett eller annat sätt är jag helt beroende av twiligt och alla andra stephenie meyers böcker. Vill bar veta mer och mer om bella och edward  + c.o.  helt sjukt va bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0