Första Advent!

Hejhej!

i morse läste jag första kapitlet av ljudet av ditt hjärta, dock på engelska.. men lika bra för det! Sen slog jag in några julklappar med innan jag åkte in till vindeln på skyltsöndag! Va med Malin. Vi hade ju kul. haha. Vi missade tomten! haha. Fatta va elakt. haha. Sen gick vi hem till henne och hon provade olika klänningar. Men hon hade svårt att bestämma sig om vilken hon skulle ha på balen. De är ju om 10 dar. ooh. Men jag ska gå ensam. Men lika glad är jag för det. nanana.
Vill se twiligt!! Är besatt! Helt besatt. Vill även läsa tredje boken! Men de får jag ju i morgon. haha.

Näe jag kom hem såg jag på One three hill- the one and only!
Sen GG men efter det börja jag städa rummet, iaf lite duktig!

men nu är de Wallander <3

Sov gott pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0