Favorit i repris!

Hejhej!

Klockan är snart onsdag å jag ska sova så jag ska göra ett snabbt inlägg i kväll!

Jag träffa Antonia, Micke å Tommy i stan vid halv 12, vi gick på lekbiten. Kände mig riktigt aw när jag å antonia letade upp saker som man kunde använda, t.ex. en "dator" där man kunde ha finskt tal. Hahaha. Så fult! Å den va helt kass! Den ba hitta toalettsits eller nått, men de fanns ju inte äns ffs!! ;O
Antonia och jag fikade på vårt vanliga ställe på våra vanliga platser. Börjar bli en vana de där ;) haha.
Men när de åkte hem med bussen stannade jag kvar, tänkte handla klart mina julklappar. Och när jag va klar tänkte jag, när jag lix är i stan, varför inte se på Twiligt med. Den va mycket bättre den här gången, när jag kunde titta på andra saker än förra gången.
"That´s the new guy, he looks like he´s in pain all the time" hahaha. SÖT!
"I´m going to hell anyway!" - Edward.

Men filmen är så sööt!

I morse sprang jag nästan till brevlådan för att kolla om min bok hade kommit, men till min besvikelse hade den inite det, jag blev buuuuhuuig!  Jag har längtat så efter den!! Fuck!

Men hursom hellst! tack för en bra dag folk! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0