Farsdag!

hallåhallå! Hur står de till?

Dagen började med att pappa väckte mig, och såklart va jag inte så glad om det, haha.
Lars hade sovit över, och därför åt vi 4 lunch- någon läskig reströra.. haha. Men smakade rätt gott ändå. haha. och tårta såklart efteråt. Och såklart fick pappa sin present med, en låda med tomteskum.

Lars hade en hockeymatch så han å föräldrarna stack till vindeln. (och de blev storvinst btw)
Medans de var där passade jag på att läsa, eftersom de va så tyst. Men orkade bara en timme innan jag blev less. och då bakade jag en farsdags kaka istället till pappa! :) o.s.v.

Senare spela jag skipbo med mamma när jag vunnit (hihi) bjöd farfar på fika.
Tillsammans såg vi på Hemma Bäst - filmen som gick på 4an ikväll, och ännu en omgång skipbo, där än en gång jag segrade. :)

Men nu är de dags att krypa till sängen eftersom de blir att kliva upp klockan 6 i vanlig ordning. Men nu äre ju praoveckan, så de lär ju bli spännande!!

Vi ses pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0