Bio!

Hejhej!

Dagen har vart super bäst!!
Först skulle vigentligen ha engelska prov med de blev uppskjutet en vecka, tack gode gud för det! ;O
Å sen gick argumentationen bra, tror jag.. och matten med, den tiden jag jobbade.. haha. Men glömde bort kören. fuuuuck!

Sen på idrotten hade jag å elina ledigt! Vi skulle till stan å gå på bio! Twiligt såklart! (hennes julklapp)
Vi gick på stan å shoppade, hon köpte en julklapp! haha. Den va kul!
Vi åt på fresses å sen gick vi till bion.. där madde, jasmine och Tula ville att jag skulle köpa biljetter till dem, haha. å jag ba nej, mohahahahaha. Näe jag gjorde det såklart. Alla ska ha chans att få se den bästa filmen! <3

Jag skrev inte igår, förlåt, men ni förstår. Jag var helt fast När jag hör din röst. Jag bara stört grät igår. Jag älskar den verkligen.. men är lite förbannad sammtidigt på Edward.. och så. men åå den är bäst!  Ska fortsätta läsa nu snart! :)

Sen på bussen snacka jag med Micke å Antonia, hahaha. söta! Eller tokiga? ;O
Hade en trevlig kväll med dig/er idag!

2 dar till första advent! tagga jul!
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0