Tv-spel med Johanna (=

Hejhej!
Jag kunde tyvärr inte skriva igår, internet försvann helt mystiskt! Men igår åkte jag och pappa till trafikskolan och anmälde mig till både traktorkort och skoterkurs.. de bli mycke läsning nu på lovet. TJOHO!  Precis vad jag önskade mig? xD
Men de bli nog bra! Då slipp man köra mopeden i spöregn och man måste.. haha. Då har man tak över huvudet.. och de känns ju possitivt! (=
När vi vart klart där for jag hem till Lars, men han va inte hemma, tjoho frittfram till datorn! Jag såg klart twilight.. <3
och sen, tja gjorde inte så mycket mer eftersom han som småningom kom hem... men då såg jag på tv iställlet och tog en massa egobilder. Men de måste man få göra ;) haha.
och tillslut skickade johanna sms:et jag väntat på! Hon hade kommit hem! Tjoho! Så jag promenerade till henne i snöblåsten. :)
Vi spelade tv-spel.. de va tänkt att Donald också skulle komma, men han fick ingen som kunde köra honom till Vindeln.. och de va ju synd! Men också tur, för jag skulle visa hur duktig jag är. haha. Och de visades inte så mycket igår! Men så säger jag såhär, de va första gången jag spelade, de det är okej?! :)
Men de va ett spel, hahah. Där man var jag kommer inte ihåg va de heter just nu, men pangpang bilar, haha(A)
Och då var man på samma lag..
Johanna: Man kan ju inte skjuta lagkamraterna va?
Tystnad.. under tiden skjuter jag johanna...
Vecc: Joo.. de kunde man..
Och vi ba börjar skratta! HAHA! Alltså, så fult. Förlåt johanna! (A)
'
Men hur som hellst, senare vis middagstid skulle jag tro.. gjorde vi tonfisksallad! Son var supergott btw, men medans riset kokade,  gick jag ut med tossa! Och hon är så söt! Ojojoj! Älskar hunden!

Men vid 22, kom pappa och hämtade mig, och de va snyft! Men hade riktigt super kul med dig johanna! De där får vi göra om! :) Puss på dig hun! <3

När jag kom hem gjorde jag inte så mycket.. läste lite innan jag gick och la mig.. de va nog allt! :)


hejdå! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0