Torsdag!

Hejhej! Idag gick skolan super duper fort! Började med astronomi... ska arbeta med solsystemet! Å de blir nog kul..
efter skolan ordnade jag lite med balen och sen gick jag hem till johanna men henne och donald! Vi spelade tv spel, och fyfaan va jag fick spö! Jävla donald som ska hålla på å skjuta mig sådär! Grr. Men jag tar er någon annan gång! Vänta bara. hahaha. Lite mycke skratt också. Men så skare va!
Efter det gick jag hem till lars.. blää för det. inget att göra.. men sov typ å sen prata jag med sigrid. haha. Den busen!

sen när jag kom hem planerade jag bröllopet för i morgon med elina! tjoho va skoj de kommer att bli! Vi har planerat en massa kul! :D
Men jag ska inte berätta nått om det nu. haha.
för jag ska gå och läsa nu! Men ha det bäst. Pusshej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0