Tisdag med julmys!

Tjo!
I morse hade jag tänkt fara till skolan, men vi hade strömavbrott, så kunde inte duscha.. så jag fick va hemma. haha. Men kunde inte ens lämna huset, så otrevlig kände jag mig.. men jag missa ändå inget, de är ju fortfarande elevensval dagar.
Så idag kokade jag istället knäck, men den ska vi inte prata om lalalala. Den blev ju lika sämst som förra året! Jag behöver en kurs, måste lära mig att koka knäck ffs! Annars har jag bara slagit in julklappar åt mamma och byggt ihop granen och sedan klätt den, den blev super söt och liten haha. Nu är mysfaktorn på topp och de känns som jul! Mycket snö och kallt! Precis som de ska va! Skulle inte tänka mig något annan än en vit jul! Fast om någon bjur mig på en resa till greklad tackar jag ofc inte nej..
Men ni förstår vad jag menar? 

Om inte jag får träffa folk i morgon kommer jag att bli seriöst psykiskt depprimerad!
och nu taggar vi Boda Borg med UG på lördag!! Följ med du också! tjoho!

det blir ett kort inlägg, men bättre än ingenting!

Aldrig har man allting, men alltid har man nått - Pelle Svanslös.
han är sötast!

pusshej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha sööööt! =]

2008-12-17 @ 20:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0