Städning.. o.s.v.

Tjohej!

I morse när jag vaknade, hjälpte jag mamma att städa i butiken på pappas jobb. och sen såg jag på någon film därimellan, underbara älskade eller nått. Fattade inte rikigt poängen med filmen.. lite konstig varen! Sen efter middagen, eller lunch? mittimellan! Åkte jag och pappa och handlade.. och sen skulle lars övningsköra, så medans satt jag på datorn hos lars och kollade på twilight! Och "lånade" några låtar.. behövde ju några nya på mobilen. Blir så less på dem direkt.. haha. Hur som hellst, sen när de kom tillbaka, åkte pappa och moi hem igen ;)
Annars hände inte så mkt värt ikväll.. mamma ville se dansbands kampen, å de va ju intressant... ånej!
Slog in min egna julklapp idag.. från lars.. fast jag visste redan va de var, men alltså.. jag gillar att slå in dem, så jag frågade om jag fick (A) haha.

Men nu ska jag skrapa min aplott, önska mig lycka till ;) haha.

hare bäst pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0