Slask på stan!

Tjo!
I morse försov jag mig, som vanligt då! Börjar bli en dålig vana de här... jag och Elina skulle till stan och köpa julklappar.. eller hon skulle, jag är redan klar (a) Men Hur som hellst tog vi 9:55 bussen till stan, men vi åkte en längre sväng förbi sjukhuset innan bussstationen, helt i onödan, vi behövde inte äns fara till bågenhuset. haha. Köpte en julklapp till mamma, som skulle va från pappa, eller alltså, han skickade pengar, och jag skulle ha resterna som middagspengar, men tyvärr har jag en bror som behövde låna till sina alla julklappar han handlat på insperation... haha. Jag ba; alltså lars, de finns fler affärer! Han köpte till hela släkten där ju, okej, förutom kusinerna, mig och farmor, men annars alla.. haha. Så till middag fick jag dra in mina egna pengar, 150 spänn för 2 pizzor, uuhh, det är inte bra för ekonomin! ;O 
Elina åkte hem runt 3 någon gång.. och då träffade jag Bex en stund, eller 2 timmar. Jag hade tänkt fara på bio, men jag hade knappt råd efter pizzorna och så.
Sen såg man >Tommy också, de är inte varje dag. Men han är ju värsta löparen som försvinner efter en blinkning. Måste bero på pojkens långa ben. haha. 
Bex och jag köpte snickersglass som vi satt och åt i en trapp, hahah. Sjukt gulligt. Glass när de blåser as kallt ute!
Men man ska ju sticka ut lite granna!
och eftersom pengarna va i små summor åkte jag hem vid 5, och lika så gjorde hon. på bussen höll jag på somna, de va så skönt, och mörkt, halleluja!
Mamma stog och väntade på mig när bussen kom.. och vi åkte hem till lilla Kulfors på en gång! Jag värmde en tacopaj i mikron.. och mamma och pappa stressade upp mig för de ville spela skip-bo och sen när jag skulle ta ut pajen tappade jag den i golvet, ojojoj, de va drygt. och jag va hungrig xD  All fyllning åkte bort..  buhu. Men lika glag är jag men gladast är nog pajen! tjalalala.

aja, jag ska gå nu. Ska hjälpa pappa att hitta dosan, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0