Onsdag!

Hallåjsan!

Idag, du vet. De är onsdag. så började dan med att jag halft försov mig. Men hann turligt vis med bussen och va ovanligt snabb. hahaha. Sen när jag kom till skolan blev jag super glad att allrummet va olåst. Så jag la mig i soffan och sov. haha. Och Jag somnade faktist. De va läskigt tur att jag vaknade innan alla elever kom. haha De skulle ha sett fuuul ut!  Men dagen gick väll bra med. Efter lunchen var det en innybandy match som man fick gå och kolla på (vindeln vann) men jag och ellen manfredsson stannade kvar och letede efter nabelfest dekorationer. När matchen var slut kom resten av gruppen tillbaka och hjälpte till. T.ex. gjorde bordsplaceringar och inbjudningar till lärarna som blev sjukt snygga ;) hahaha. Eller, ja. Tro de ni vill. Men vi disskuterade en massa pris också. T.ex. vem av lärarna som var mest virrig. Och man kan ju bara tänka på en enda. haha. Och lite så där. De här ordnar sig nog ska vi se! Sjukt vad jag längtar! 
Sen när jag kom hem somnade jag vid tv:n och pappa kom å väckte mig den jäveln! Men vi skulle sälja korv m.m på en hockey match i vindeln. Men jag satt mest och chattade me tommy den mästa av tiden och va lite social med anja och elin. Vindeln vann, tjohoo. 2 vindelvinster under denna onsdag!
Jag har tänkt att göra den voodoo av rodrick. mohahhaa. (A)

Nu är det bara att sova kvar på dagens göra-lista. Men ska nog läsa ett kapitell av boken också!
Så vi hörs! Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0