Nobelfest!

Hej!
Idag är det dagen vi alla väntat på länge, jag pratar självklart om nobelfesten. Jag missade första lektionen (slöjd) och tur är då det.. så jag kom till skolan till HK:n, där vi gjorde milkshake... men jag hade fruktansvärt ont i huvudet och halsen. Jag hade naturligtvis feber o.s.v. Men jag klarade mig igenom dagen.. festen skulle börja 17:45, eller då är insläppet.. men jag som hade somnat när jag kom hem vaknade halv! Fick sjukt brottom, men kunde inte skynda mig p.g.a huvudvärken..
Men jag hann iaf dit, vi fick en drink; äppelcider och till det fick vi höra lovely musik från Rebecca, Johanna, AC och Anja!
under middagen och de fick vi skratta åt Rodrick å Donalds "bra" skämt.. och musik från manskören. haha. Till efterätten sjöng lärarna en riktigt söt sång.. och anders va lucia.. de delade ut pris som litteratur priset, kartpris, och designpris. Efter det va de dax för lärarna att få pris, haha.
Victoria fick diplom för årets virrigaste.
Daniel fick för årets lärare med tightaste ass!
Anders lärarn med flest stavfel, haha. Som är sant btw..
och HK- ingela fick priset som sötaste lärare. 
och sen hade vi smällare också.. men efterdet  åkte jag hem, klara inte mer med en kokhet panna. Men Rodrick å Donald är ju busiga de... hahaha.
Nu ska jag gå och sova skulle jag tro. Men ha de bäst! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0