Måndag!

Hejhej!
Jag ska snabba mig, ska till skolan i morgon! Jippie, faktist glad. De va snart en vecka sen jag lämnade byn. Det känns sjukt skönt att komma ut!!
Idag vaknade jag sent. Runt 12- 12:30! Så halva dan va ju redan bort sovit. Fick ett brev idag! Från min nya brevvän från uppsala. Blev glad att få ett brev, de händer ju inte ofta, de ända som kommer är väll VeckoRevyn och en massa gymnasie reklam.. inte lika intressant med andra ord! Sån jag satte igång att svara på det på direkten. Nu har jag två brev, och fortfarande inga frimärken... men pappa tog han dom breven när han åkte till Vindeln. Så annars idag har jag inte gjort så mycket.. städat på rummet, packeterat julklappar, sett på julkalendera och bara längtat efter jul. Och de är inte så långtbort! 9 dagar, ojoj.. Stackars de som inte köpt alla julklappar, stressat tror jag.. tur att man bara har en kvar, till kusinen, men de ordnas på fredag, så det är lungt. Jag är mer oroad när jag ska hinna till min bror och ta några låtar xD o.s.v. och när jag får se twilight! :) För de är så många biofilmer man vill se nu.. som Madagaskar 2, Vi hade iaf tur med vädret, igen, och såklart my best friend´s girl.. den värkar va härlig.. haha:)
Men de sitter i pengarna.. och tiden. Men Jag och min kära vän Bex, har lovat att vi ska se twilight 2 gånger på samma kväll på jullovet! Galet mycket glädje! Längtar! <3
Annars i kväll har jag sett på två filmer... Natt på museet, och dina, mina, våra, eller nått liknande. Förutom det, ingenting! 
och nu måste jag sova, hare gött, puss
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0