Mamma Mia!

hejhej!

Imorse hade jag noll problem med att kliva upp, sken som en solstråle. Pigg och glad! Men när jag kom till skolan, va typ alla halft döingar, de hade vart på lan dagen innan och inte sovit nått. Så de va inte så sociala med mig, haha. Jag va sjukt pratglad.. suck haha.
Vi hade inget speciellt idag.. först hade vi typ rast, eller typ håltimme, eller ingen gjorde nått, kollade på när några spelade med andra ord.. de är busigt det. Men det kan bli helt fel när man är så stressad, haha!
Sen skulle vi städa skåp och klassrum, fast de tog ingen så där super seriöst.. så vi fortsatte spela. haha.
Jag tror att jag skrämmer Rodrick ibland. haha. Men han är ju eh.. speciell? :)
Till lunch vare julbord.. med mini köttbullar! hahaha. Sjukt söta! Och vet ni vad, rebecca kom fram till att de rymdes i öppningen på glasflaskan... hur söt kan hon bli? haha.
Efter lunch, skulle vi bara se på film.. jag vet inte va den andra filmen var, men jag såg Mamma Mia! 
Den är söt. Haha. Buus. Men sjukt värd dag, eller? Skulle itne tro det.
När vi slutat va jag med Ellen och Sigrid, vi kollade i skolkatalogen, den hade kommit just idag, och som jag trott, såg man helt flumm ut! Morr!
Men vi hade kul... hahaha. Sen såg vi klart Raise your voise, de hade typ sett den någon dag tidigare men inte hunnit klart, men slutet är ju sötast, så varför inte. haha.
När ellen for hem såg vi på Harry Potter och Den flammande bägaren.. hahahahah säger jag till lill Robert! Man kan ju säga att han vuxit till sig till Twilight filmen! Men vi somnade innan den var slut, de har för sköna soffor! Sjukt fluffiga och mjuka.. haha. En sån skulle man ha haft i skolan istället för de torra och hårda vi har där..
Hur som hellst, näe jag kom hem såg jag på jul kalendern, hahah. Dagens höjdpunkt, tjohoo, nä men alla borde få ha 13 minuter till lite töntigheter, haha. Men julkalendern hör till julen, så äre bara!

Men nu har jag inge mer att berätta, vi hörs i morgon, då ska jag och elina till stan och julhandla! tjohoo,
vi hörs! pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0