Lucia!

Tjena!

Idag äre lucia, som vanligt den 13 december. Men just denna dag har de flesta i vindelns komun strömavbrott.. vilket betyder att de är mörkt. Vi ska vara glada att vi har snö som lyserupp tillvaron... haha. Jag som inte vart ute sen i onsdagskväll p.g.a febern hade en sån stor längtan efter att få eller, kunna gå ut, jag tänkte va lite social med pappa och mamma.. men när jag skuttat ut, hittar jag dem inte.. jag blev så sjukt besviken.. jag satt på skotern och nästan ville gråta.. jag som ville prata med någon så gärna, (gårdagen kunde jag knappt de, ) så ville bara babbla av mig allt... så jag gick in igen och sms:ade.. och spelade skip-bo med mig själv! Wie, super kul. Troligt troligt!
Men som tur var kom de hem! Men pappa fick lov att fara stracks därpå och hjälpa lars lös med skotern, - min. Som han inte orkade fråga om han fick låna, men visst skulle han det, men ham kan ju fråga ändå ;D
Till middagåt vi det godaste kött jag någonsin smakat!? De va så saftigt å salt å allt! Nån Karre, inte för det säger mig någonting igentligen, men de va gott iaf! :) Men potatissallad till, eftersom mamma fcik köra färdig mat från ica, man kan ju inte värma kött när strömmen inte finns till ugnen?
Va kan jag mer säga... hm. Jag Såg national treasure, wie pappa fixa till elverket, haha. Men filmen fick min på president tankar, så jag fick lov att googla mount rushmore o.s.v.  men viss historia ar rätt intressant tycker  jag. haha.
Sen har jag också läst det första kapitlett på the midnight sun- på stephenie meyers hemsida. De va sjukt bäst! Åh, min mun höll på att spricka av det stoora leendet på läpparna. Hon är en "frän" författare! 

Sen ikväll har jag inte gjort så vet inte va jag ska säga, men jag borde sova nu, kusinerna kommer i morgon, hjälp! :) de va länge sen.
och, just de, nya bomb it sugeeeeeeer! kuttaa!


pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0