Lördag

Tjenare!

i morse hade vi (malin, ellen, jag å elina) tänkt vakna halv 10. Men Ellen stängde av väckaren när den ringde den busen!  Så vi blev lite sena.. men det gick bra tillslut, för medans de fortsatte sova eller nått gick jag ner och städade det mesta från diskbänken o.s.v. Julmarknaden va ju lika tör som alltid, ;D Så jag och Elina åkte hem till med pappa innan han skulle lämna vindeln. haha vi spelade med andra ord och 20 frågor. haha. Men nu vill jag bara fortsätta läsa.. synd om Jasper, de tycker jag verkligen! 
Men ska inte säga för mycket för Elina gillar inte att jag avslöjar för mycket :] haha. Och sigrid eller johanna som jag också råkade avslöja saker för. sry! 
 
Hare bäst, pusshej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0