jullov, halleluja!

Hejhej!

I morse stannade jag hos Lars, såg på twilight, tjoho! Dagens krydda! Men de hade klippt bort lite små scener här och där.. men kunde de redan i huvudet så missade ingenting igentligen.. de va bara synd att de inte va där.. fick betygen i dag, aaah. läskigt. Och vi brukar alltid få skumtomtar på julavslutningen, men idag, då hade de poppade popcorn med sig! Så mobbat. Haha. Men lite sött! Är nöjd med betygen igentligen.. men finns några saker jag ska ta i med ordentligt till vårterminen, t.ex matten och idrotten. ;p Men annars, helt nöjd.. men bror klagar som vanligt.. haha.
När vi ätit tomtegröt gick Jag, Rodrick, Ellen och Elias till Johanna. Och Hon följde ju såklart också med! haha.
Sötaste citatet idag:

-Åh, Tobias har vart här!
- Tobias är här!
haha, de va så fult! VI spelade tv-spel. Eller de spelade, jag och Ellen tittade på. Efter ett tag kom Anja och Elin, men de stannade inte så länge.. och de gjorde inte vi heller. Bussen gick ju 12 från skolan.. och vi fick lite bråttom.. haha. Men alla hann med sina bussar iaf. :) Skojjiga filurer de där!
När jag kom hem såg jag på julkalendern och sedan somnade jag.. haha. Sjukt utmattad.. vet inte varför, men nu när de är så mörkt blir jag automatiskt trött.. eller nått? haha.
Spelade skip-bo med pappa. 2-1 till han, den skurken. xD och sen så fick vi fika hos farfar också.. men annars har ingenting hänt.. och vad som kommer att hända vet jag inte. Är smått besatt av två låtar just nu.. Den ena av dom är
Breaking Benjamin- Dance with the devil och den andra Muse- Supermassive black hole - sjukt bra!!!

Men nu ska jag gå och skaka liv i tillvaron, men ha de bäst! pusshej!


Hur gott ser de inte ut att vara, oh, blåbär <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0