Julgrans tider..

Tjohej!

Just idag, är det tredjeadvent! Känns inte som det. Tiden har gått så fort! Tänka sig, julafton om 10 dagar.. hm.
Idag har jag inte gjort så mycket på morgonen.. sov rätt länge, iaf till halv 12 skulle jag tro. Vi skulle ju få lunchfrämmande, så skulle väll passa om man var vaken åtminstone. Malin, Johanna och Simon följde mig ut i skogen och letade efter en gran, som var lättare sagt än gjort! Alla träd är fruktansvärt fula! hahaha, de är sant ofc, men aja. Hur som hellst. Vi hittade en någolunda bra gran. Men jag och malin fick ju lov att bära den själv hem.. såå den blev lite mörbulltad innan den kom hem.. och så. Men vi gjorde de bästa vi kunde ju. Sen slog vi in nåra julklappar de hade här och ja, de tog upp hela sängen så man fick ligga på golvet, elaka bråkstakar xD
Och rodrick då, han typ ska skrämma vettet av mig!

Annars har jag bara sett på wallander - hemligheten. Det är så dumt att han dör. Han va ju så charmig i serien! Hur blir den nu utan honom? ;o Helt sjukt konstigt! Och självklart har jag spelat skip-bo, hahaha. Ingen är förvånad vid det här laget, de händer ju så ofta.

Jasse och nån till, som jag inte vet vem det är har gjort e söt blogg, om twiligt. -> twilightfans.blogg.se
Kolla in den!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0