Julafton!

Hejhej! och god jul! 

I morse vaknade jag av en söt person vid namn ewe väckte mig med ett sms. Och efter den kunde jag inte somna om för att mamma och pappa städade.. och de levde om för mycket. Så jag klev upp, åt frukost. Tomtegröt och julskinkesmörgås. Mumma! Sen blev det att hjälpa till att städa och göra i ordning maten på fat. Vid halv 3 kom vårt främmande, mormor, morfar och åke! I en halvtimmes väntan på kalle anka passade jag på att svara på johannas brev. :) kalle anka var sitt gamla vanliga jag. Med två instickare av träpojken och bolt. haha! Men bilar va ju ändå bäst! Den där med traktorerna.. haha! 
När kalle anka var slut, gick vi till bords och tog för oss julmat, som köttbullar, prinskorv och  skinka, mumma alltihop! (förutom gravad lax, de är inte gott!! Sliskit å allt! ) Uuuuuhe!
och som vanligt sekade min bror ner allt, haha. Efter maten, tja, då började jag och lars på att se harry potter som gick på tvn tills resten skulle göra klart, vad de nu gjorde, de vet inte jag för jag va ej där. mohaha.
Och tillslut, kom de och vi delade ut julklapparna! :) Jag är helnöjd med dem!
Av mormor och morfar fick jag 1000kr och en ljusslinga med julgransbollar, super snyggt i mitt rum! och av åke fick jag också 1000 kr. Av mina bästa föräldrar fick jag en ny mobil, precis som jag önskat! :) Och 2 av de bästa böckerna! när jag hör din röst och ljudet av ditt hjärta! :) apa glad! Sen av monica m.fam fick jag en väska men diverse grejor, t.ex. parfym, deo, schampoo, balsam, hudkräm, mascara, ögonskugga, lipbalm you name it! Och utöver det 200 kr, shit ba! :) De är för snälla! Alla är det! Jag förtjänar det inte.. (a) Så snäll är jag inte, mohaha! och av min söta bror fick jag ett örngott, som inte va en sån snäll text på :( elak typ de där!  Och av min faster och farmor och farfar ploppade det fram en film och pengar. 
Sen av min söta vänner fick jag ett halsband av Johanna och hudlotion och peeling av rebecca! och av min fru elina fick jag disney plåster, godis och en lermask, hon är sweeet like sugar!  <3
Tack alla för klapparna! <3

När alla rivit upp paketen bara chillade vi. haha. Åt lite frukt och nötter. Samt en massssa choklad.
När främmandet åkte hem, började jag göra iordning min nya mobil, eftersom mormor inte tål så mycket ström väntade jag med det! :)
och nu håller jag på att skicka låtar! Tjoho! 

De va nog allt! Hade ni en bra jul? :) kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0