I just wanna die in youre arms

Hej! 
 
Känner ingen stor lust att skriv idag.. mår så dåligt. Allt känns fel, dumt och sorgsamt. De kommer aldrig bli så som man tror. Eller hoppas? Men de är ju så, alla kan inte må bra. Någon måste ta rollen som depprimerad och ledsen med. Men de skulle va bra att kunna prata med någon, som verkligen bryr sig. Men tja vissa kan jag bara inte öppna mig för, de går bara inte. Så är det.

Idag vaknade jag hörde nalle phu melodin, jippi de va mamma som väckte mig. Hon sa att min moster snart skulle hämta mig. (där vi halv 1- 1) och klockan var nu halv 11 drygt. Jo, djag hade ju såå bråttom, så jag låt och vilade en stund... va sjukt trött. Sigrid låt och sov, hon va så söt, haha (=
Vid kvart över 12 gick jag mot min brors hus, där de skulle hämta mig. Men de kom aldrig så jag satt på tv och kollade på nån film som gick.. till de gjorde det. De va bjuden på lunch hos oss, tydligen som jag inte visste.
Efter lunchen hade vi nöt time, vi älla är ju små nötter vi.
När de åkte hem gjorde jag klart No arbetet om planeterna och så.. läste i körkortsboken och så.. de börjar ordna sig de hära. Men lite stress är det kvar.
och donald måste sluta mobbas xD

Men nu ska jag soveli sova, stan i morgon, tjoho! Undra va man kan hitta för fynd! :) godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0