Fredag!

aHejhej!
Idag är det lördag, men jag tänkte berätta om gårdagen istället..
jo så här va det. på morgonen kom våra klasströjor! Super sköna va dem! Sen slapp vi ha engelska provet- igen! Börjar tröttna på det hära.. sen gick resten av dan gick super. På franskan fick vi sjunga julsånger. haha. De fastade på hjärnan fast nu har jag glömt helt..
På sista lektonen var det idrott. Jag hade inte kläder. (det va ishall) så jag skulle igentligen gå till kyrkan och kolla fönster, men jag och elina gick å handlade på ica istället.. (a) haha. Så vi sa nästan samma som de andra.
När lektionen var slut gick vi och hämtade Ellen för hon skulle följa med oss och vi stog och väntade på johanna innan vi gick upp till stugan. Där jag och Elina gjorde iordning medas de spelade biljard. Och när vi var klar började vi göra sallad och kyckling å ris. Duktiga kockar alltså! haha.
johanna hade mycketmycket överskottsenergi. Men tur hon är söt!  Efetr maten spelade vi med andra ord och väntade på malin, som skulle komma senare för hon skulle köpra skor till balen! Men under detta spel:
Ellen: Den första mannen på jorden enligt bibeln!
Johanna: Apa!!

Som jag sagt tidigare, tur hon är söt!
Johanna: De får tonåringar i ansiktet!
Ellen: Fräknar!
aaaw!
När malin kom gjorde vi i ordning för bröllopet. Min bestman Johanna smakade på buketten, haha. Men på slutet blev det Ellen som åt upp den största delen...
Till efterrätt åt vi diamtårta och julmust tillsammans med mycket vackra tal.. haha.
Eller va tro ni?
Jadu, när vi va färdiga började vi på att sjunga singstar! Sjukt kul det var. Och riktigt duktiga allihopa.
Men vi fick lov att börja se filmen om johanna skulle hinna, för hon skulle inte sova över.. vi skulle se He´s the girl! Helt otroligt bra film! Sjukt kul! haha. När den var slut sjöng vi lite till. haha.
Och fick Johanna lov att fara hem för hennes pappa kom! :(
Å då fick vi för oss att vi skulle grilla korv. Men ellen blev attakerad! ;o haha.
Och nämde jag att jag vann biljard av malins otur? Isåfall, de va så nära! Men hon hade ner 8an, men lika glasd va vi för det. Vi släckte elden och sjöng lite till! E det de här du kallar kärlek, oja!

Vi gick till sängs vid halv 4. När alla hade lagt sig å allt. Men jag tror nog att jag var först att somna. Man är lite trött efter 22 timmars vakenhet emd massa stoj och skoj!  Resten får du höra i kväll!

Pusshej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0