Första dan på veckan,

Hejhej! (=
Idag eller i morse försov jag mig, eller hörde inte väckarklockan. Hade precis bytt ringsignal så de blev konstigt antar jag.. men hur som hellst han jag bli klar och få tid över. Det är sjukt drygt!
Skolan idag va riktigt kul! :)
Började med idrott, haha. Redskapsbrännboll, men avslutning med styrketräning typ. Men jag, madde och Ewe  fick gå 5 min tidigare för att hinna till kören. Vi skulle välja lucia. Men kan tyvärr, inte berätta. Men det blev en söt liten tjej iaf. Mer säger jag inte! Kören gick riktigt bra tycker jag.. men va lite hes och rösten tog bara slut på vissa ställen.. eller hur man ska förklara? Efter det var det drygbilden... jag hade ingenting att göra för jag redan var klar. Lunchen var blä, men fick ett trevligt samtal med Sandra & Sofia <3
Efter Lunchrasten började No:n, som jag inte gjorde så mycket på fick låtar av Ellen och Johanna.. och slutligen sista lektionen.. Musik, jippiee, eller? Fick spela trummor/ gurka. haha. Sjuuuukt kul!
Å efter det gick jag till No:n igen och drygade lite granna. haha. Alla ba, å va gör du här, ;D haha. Men de föste inte ut mig iaf, som tur är? haha. men aja, rodrick är.. va ska man säga.. underlig? (a)
Men hur som hellst, när jag kom hem somnade jag på direkten. haha. Sjukt trött och de är jag fortfarande.. så senare på kvällen började jag baka arraksbollar, haha. Alltid lika misslyckande.. men smaken är som baken, 
I övrigt provkörde jag skotern pappa köpte till mig, å vetu va, den funkar, haha. och jag körde inte fast, nästan lite stålt? Men Jag blev lite mörkrädd där mitt i skogen.. ? Det va sjukt mörkt.  Huvva. De känns som man är jagad ju ;D haha.

men nu ska jag se på jukalendern, och ja, jag har mina 13 minuter töntighet perdag, men jag vill ju se om jag har rätt! :D haha. men man får va töntig så här vid jul! Men man önskar ju att julkalendern va mer som trolltider, som faktist är bra!


Pusshej! <3


Fick bara lov? hahaha. omg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0