fjärde advent..

tjenare!
Fjärde advent idag.. känns verkligen inte som att de är jul snart.. taggar inte så jätte mycket i år faktist.. de känns bara inte rätt. Men hur som hellst byggde jag pepparkakshus idag.. haha. och de gick ju superbra, asgarv? Hade tänkt mig att de skulle bli på ett sätt, men blev helt helt fel! Ni förstår när ni ser bilden här nedanför!
Och sen har jag ju också bakat två mjuka pepparkakor också.. mhm! Luktar gott i huset efter baket!
Har haft en lugn dag idag.. slagit in presenter till lars födelsedag.. och julklappar. Så mycket mer har jag inte hunnit med.
Bara förlorat i skip-bo och monopol.. verkar va i någon ond cirkel eller nått! Ingenting funkar ju.. haha.
Men aja. Ikväll blir det att läsa och bara städa å fixa till julafton.. som är om 3 dar.. hjälp! Så nära alltså! 

Rebecca fyller 15 år idag! Grattis till henne! <3 älskar dig!

I morgon blir det att fara på trafikskolan och så.. ska ta traktorkortet.. fyller ju snart 16.. så epan, här kommer jag! :)
Det här lovet kommer bli en massa plugg känner jag på mig.. men lika bra att göra bort det.. eftersom skolan kommer ju att vara viktig nu den sista terminen om man vill ha bra betyg och komma in på de man vill..? Och efter det blir de att fara till johanna! Hoppas de blir så iaf!

Ha en fortsatt trevlig kväll, och sköt om er! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0