filmkväll!

Tjena!

Idag besökte jag och familjen kusinerna i Rödå, där vi lunchade deras julbords rester och spelade guitar hero på deras nya Wii. Jag va inte så duktig haha. Men de kom efter en stund, lite granna iaf.. 3 färger åt minstone. men de var ju första gången. Man måste ju börja någonstans. haha. fyraåriga Simon ägde ut snart artonåriga Lars på bowling ( på Wii sports)
Helt sjukt vad han blev ägd! haha. Sen gjorde vi inte så mkt mera.
När vi åkte hem packade jag bara innan mamma körde mig till Lars, för jag skulle ha några låtar, och se några filmer. Eftersom han själv inte är hemma ikväll, bäst att passa på. Filmkvällen består av filmerna Camp rock och What a girl wants, men den uuuuuuursnygga Oliver James! olalala alltså!
sen i kväll blir det att börja på skolarbeten, så jag får det ut hjärnan.. måste ägna tiden åt att plugga till traktorkortet. Det blir ju pinsamt som fan om jag inte klarar provet.. bror lär skratta.. men han är elak.
Det blir ett litetinlägg i dag, men en bild kan jag klämma in, på dagens heting!
<3

kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0