Easy to find what´s wrong

Tjoba!

Idag vaknade man rätt så sent kan jag lova! Var uppe till halv 4 igår och pluggade och sådant.. var rätt sliten. Så när jag ätit frukost tog jag ny mobilen å gick en lång promenad med frisk luft och allt. De va härligt det. Vinden rensade tankarna också! Halleluja! Efter det blev det att städa.. men har fortfarande kvar sängen.. rev bort lakanen och de, men orkade inte he på nytt, aja nu sitter jag här och har ogjort det, förbaskat! fy va drygt!
Aja, annars i kväll har jag inte gjort så mkt.. sett på körslaget, läst till traktor kortet, typ 90% av boken kvar.. (a) Och sen såg jag en film med mamma och pappa. Den va riktigt bra..  Daniel graig, olala,! Men den slutade helt tvärt, och då kom jag på att de är en fortsättning, fan va jag hatar sånt! Nu får man ju vänta!!! MORR!

It's easy
to fall apart completely.
Easy to find what's wrong,
harder to find what's right -
om du bara fattade det?! tack. <3

I morgon blir de lilla julafton med girlsen! tagga alltså! :)

Sov sött kramkram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0