Crazy Frog

Hallåja!

Dagen har vart helt okej! Först när jag vaknade läste jag några sidor i körkortsboken... men kände att jag behövde friskluft. Så jag tog på mig ytterkläderna och tog en promenad till "storvägen" och tillbaka.. de va uppfriskande som attan! Men aldrig har jag sett så många bilr passera under en timme här i Kulfors! Helt makalöst jobbigt! men fick mig en pratstund med sigge pigge, men hon va i stan så hon hade inte så mkt tid.
När jag kom in la jag mig och läste Breaking Dawn, det tar sin tid att läsa, är på sida 51 nu, tjoho! 700 kvar, haha. Men det är engelska så det är väll okej att va lite trögläst. :P Sen i kväll har jag också spelat Crazy Frog spel på PS2, haha. Det är som ett rece man kör, super kul! och mamma gillar värkligen inte mina bomber... (A) Undra varför. hosthost!
Sen bakade vi nougatkaka till i morgon och lars 18 års dag!
och vet ni vad, mitt svarta moln har försvunnit! Jag vann två gånger i rad.. i skip-bo ofc! två gånger! Happy att det avdunstnade det där jäkla molnet..
tja, de var väll min dag..
Tommy har joinat de andra i gruppen "rätta victorias grammatik fel" även om de inte är en grupp på riktigt, men de flesta rättar mina fel. haha. (A) de värkar behövas av någon anledning..

I morgon blir det ett nytt år och nytt liv!  Taggar!

sov gott! pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0