Calzone på kina!

Hejhej!

Igår hade jag ingenting för mig, å så kul va det med de!
Men i dag därimot har en hel del massa skoj hänt. Efter skolan va jag med Rebecca, och vi käkade pizza. haha. Sen gick vi på FC där vi va med Märta och Emelia ett tag och såg på hockey och innebandy. Malin kom med boken. Som jag nu bara läst 60 sidor. Men de går så mycket segare när det är på engelska.. för man är ju inte helt bra på det. haha.
Vi satt sedan och snackade med henke m.f. Å sen träffa jag ju micke å larssa med. (stavas?) haha.
Sen när Rebecca drog hem stanna jag och va med Malin, Anja och Johanna i omgångar dock, och anmälde mig till boda borgs resan med UG! Wiihoooo! Sjukt kul de kommer att bli? Taggar!
Sen när man kom hem har jag bara legat å läst.. och tvingat mina föräldrar att spela skip-bo till jag vann, haha (a)
Och skulle räkna så att pengarna stämmde som jag har fått in för skoltröjorna. Och jag va, ja de stämmer ju någolunda bra. Å mamma ba, okeeej, de lät ju bra. ;p Men jag hade kvar en massa växelpengar i skolan. Men jag hade inte en aning om vars ca: 400 kr hade kommit ifrån, men de tog ett tag innan jag fattade att de va pengarna jag just betalat in. hahaha smått ägd! 
 
Jag ska dränka ditt land med pasta och översvämma din pool med pastasååås! - Malin

Vecc: Åh kanada, simpla plan kommer från kanada!
Malin: Nä gör dom?
V: Jaa! :)
M: Borde inte de jaga älgar då?
V: hahaha...
M: Men bara för jag är fördommsfull ;D

aw, ett gott skratt. Och din brilianta plaan malin! haha. Den med ellen ofc! Sjukt bra! ;)


nu ska jag sova. Pusshej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0