Bio med mami

Hallåja!

Imorse försovde vi oss. Så vi kom till stan lite senare än beräknat.. men de gick bra ändå. Mamma skulle på expo, eller va de heter. Så hpn släppte av mig. Först gick jag och köpte
Breaking dawn på bokia. Och i kassan stötte jag på Ronny. (=  Sen efter det kollade jag på klädrean på olika affärer, men de va inte så mkt som föll mig i smaken faktist. Dåliga mellandagsrea i år!
Men hittade en klänning tillslut, som mamma betalade, tjoho. Kan de bli bättre? Men jag fick bjuda henne på lunch i stället, men känade ju ändå mycket på det. Det blev hamburgare på Max. Helt okej.
Efter det tog jag mig en tripp på lagerhouse, mique, och bokakademin; där boken som jag köpt var 30 spänn billigare! Katten också, så sur jag blev ;p haha.
Efter det åkte vi till
Ica MAxi och handlade föda till nyårs afton den stora delen... jag kommer tyvärr att vara hemma, som det ser ut nu. Det sugeer! Jag som ville partyparty! Där köpte jag iaf Om jag kunde drömma och lite si och så.  (=
Sen blev det bio time! Yes Man med
Jim Carrey! Filmen va lite små kul! Dåligt skämt varning! 
På hemvägen stannade vi av hos moster i rödå och smaskade glassss! Och spelade spel. Kulkul!
Annars, har det inte hänt så mkt idag... läst lite i körkortsboken, får se om jag far och sätter min på trafikskolan i morgon. Gu så pinsamt ;o hjälp!
 

men aja, nu ska jag gå och läsa breaking dawn! (L) 

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0