Wiie

Hej!

Nu har jag inte skrivit sen i måndags, men jag har inte värst mycket att berätta ändå är jag rädd.
Men i tisdags skulle jag va med Sigrid efterskolan, för vi slutade tidigare, men hon glömde mig på skolan å gick hem, elak grööt. Men jag gick dit senare iaf. haha
När jag skulle åka hem kom jag på att jag glömde mitt provpapper, å jag hade ingen annan bok eller nått,  så jag körde till vindeln och hämtade den och va med sigrid en stund. Spela lite fotboll och annat bus.

I går va det hur bra som hellst, förutom att jag försov mig, men ändå. Skolan gick helt snabbs. Rätt så kul dag på onsdagar. Men rörelsen är ändå dagen höjdpunkt, hahaha. 
På kvällen gick jag på promenad med kisse, haha. Hon är ju för söt.  Och körde fotboll med Lucas. Och just de simon sover här inatt. Söt pojken! 
Skip-bo nördarna har slagit till igen... ? ;)

 Målat lådor. Haha dom blev ju söta, aw.

Idag blir det Kemi prov... lycka till Victoria, de lär du behöva? När provet är gjort är det bara att andas ut å tare lungt. Iaf till man måste räkna en hel del matte hemma.. illa.


Jag måste bara säga att jag saknar en hel del personer, känns som man aldrig träffas.. och det är synd. Men tänker på er iaf <3


Men nu måste jag värkligen gå och göra mig i ordning, bussen kommer om en halvtimme. Men ha det bäst! Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0