Wiie, fredag någon minut efter midnatt.

Hallå där!

Dagen har helt klart vart super. Orienteringstävling. Sigrid och jag gicl vilse där på nått hugge, fick lite snått njkfn. Eller vad man kallar det ;) Men vi gich uppåt å det var smart, för där visste jag att det fanns en stig innuti skogen, som söta sigrid inte bille tro på mig om, men litade på mig sedan, för vi trodde att vi hade bråttom tillbaka, men det visade sig att vi hade mycket tid kvar, så vi fick vänta innan vi fick komma imål ;) haha. 55 poäng, vi är sötaaaaaa.

Sen blev det att klippa sig, blev inte riktigt som jag ville ha det med, helt klart bättre, tror jag. får väll ta reda på det i morgon antar jag.

Ikväll vann man 10 kronor på skip-bo. haha. Känner mig lite glad faktist, ;D hahaha.
Annars har jag bara sett på dobbilido eller vad katten det heter ? och vart ute i skogen och gått med mamma och pappa! :)  

Jag bör väll sova snart, klev man upp vid 6 så är man lite trött nu, eller hur?
Inatt när jag drömde skulle jag gå isäng och just då ringde väckaren, så surt! ;O

menmen, nu ska jag krypa till sängen.

Ha det bäst folket. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0