Trött..?

Hallå där!

Dagen  har vart full av kuligheter.

Den började med att fara till skolan-vilket inte är riktigt såå kul.  Och inte heller när man fick läxa på franskan och att vi ska ha prov i  SO v.40 va inte heller riktigt kul.. men annars va den riktigt slapp dagen.
Men efter matten va det slut, jag och Elina skulle hem till mig innan vi skulle till skolan igen och sälja fika till alla föreldrar.. vi var ju så söta och inte smakade någonting alls.. eller? Haha. Vad hände igentligen med chokladbollarna? Hmmm, det är ett mysterium?
Hur som hellst, fick in någonting runt 1200 kronor.

När man kom hem hade man fått en massa kläder. Riktigt tjusiga må jag säga!

Min kära vän gabbs ska berätta för mig om käre lucas gifter sig med en helt fel.. ajaj, spänningen är olidlig. Tror jag är besatt av serien, ojaa! Men gabbs har ju redan börjat på sesången 6. ichhh.
Saknar henne riktigt ordentligt. puss på holmsundsbon. 

Men nu ska jag ta och göra klart listan för kvällen. Men ha det super bra alla filurer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0