Torsdag

Hallå alla glada ungar ? ;)

I går var skolan riktigt kul, hellst rörelsen, haha. Obrännbar brännboll, blev lika mellan jag, anja och elina mot ruth madde och millis. Men det var kulikulkul.. senare på kvällen gjorde jag klart so uppgifterna och såg på one three hill och idol. haha söta va dom ju såklart eller?

Känns lite suck att jag inte kan No:n så bra, prov om en vecka och glosor i morgon. Det va illa det. Men har ju 7 dar på mig så det lösersig väll. Men hur som hellsthar jag snart no, haha. Och Elina ska lämna mig ensam på skolan för hon ska hem med ett bussen. Elakt. 

Hon sover dåligt på kvällarna säger hennes mamma (tror jag?) Vet inte vem hon pratar med.. och har inget internet hemma, eller nått så hon säger att hon ska göra läxan om hon få internet, och hur kommer det bli om vi känner Elina 40 % läxa och mycket mer msn? ;)

Ikväll bli det att kolla på idol och kanskekanske städa rummet ? Men orkaa igentligen?

Har iaf en sak att se framemot,  helg om 1 dag! :) 
vad ska ni alla göra i helgen? Jag har inte så många planer, kanske skulle grilla med Antonia och Micke. Lär bli kul!


men ha det bäst alla, pusshej!


Kommentarer
Postat av: Eliiina

Jaså du Vickan. så du tjuvlyssnar på andras samtal? ;)

2008-09-11 @ 15:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0