Tjingpling.

Hej alla förhopningsvis friska å krya.

Idag har jag inte gjort ett dugg värda saker, är hemma från skolan p.g.a förkylningen.. urkaba. Men har iaf sett en massvis avsnitt av Sex and the city.. haha. och målat naglarna.. ooh. Spännande jag vet haha. och resten man gjort idag är väll no:n. Plugga är ju alltid såå skoj? ;)

Igår va vi och kollade på älg på åkern. Det va 9 stycken. Om förkylningen lättat ska jag följa pappa på älgjakt på söndag.. men jag är inge vidare på att av tyst.. (A) haha.

I morgon är det den 5 september.  Det betyder 1. Att det är höst och 2 min mamma fyller år och Robin för den delen.
Så då kommer det en massa folk, bl.a mina sötisar till kusiner. Men vet inte än om jag äns ska till skolan.. ett mysterium,. hahah. eller inte. 

Äntligen har solen kommit fram och så är man sjuk ?!  Det va ju typiskt. Aja, får se det possitivt. Mycket tid åt ovärda grejjor.

Spelade skip-bo med mamma i går. 4 gånger. Och mamma spelade ganska osmart.. så det blev så att hon inte vann någon gång. Typ som när jag spelade med Sigrid.. ;)


Men nu ska jag ta å sova.. men ha det bra resten av kvällen ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0