Söndag!

Hallå där!
Idag är det söndag, det betyder att det är skola i morgon, suck suck! Denna helg har gått väldigt snabbt? Tycker ni inte? 
När jag vaknade i morse låg sofia och bloggade, hon är ju för busig hon. Vi har bakat och vart på picknick i skogen med Lucas. Men vi hade problem med att välja sten..?!  Haha. Senare gick vi till pappa och Lars som var i sogen och röjjde. Och jag kastade kottar på mamma. Lite evil jag vet. Haha. Hur som hellst, ett tag senare åkte Sofia hem, eller hon åkte till Vindeln med Anja och Elina. En kvart senare ungefär åkte jag in till Vindeln. Skulle se på One three hill hos min bror. Lucas gifte sig inte,tjohoo. Men den där f.d barnvakten är ju lite underlig?
När det var slut chattade jag med Kenny en stund! :) Innan det var dax att åka hem, kolsvart. Huvva.
Sofia har en underlig hobby, eller vad man kan kalla det, hon gillar att städa. haha. Hon städade mitt rum idag med. Haha tack ;)

Men nu ska jag kolla vad vi har för läxor bl.a.. och när jag hade det där rest tjosan. Någonting om att Zink blir joner och Järnnågonting blir järn, har inte så stor koll på det direkt.. haha. Ojoj. Hur ska detta sluta?


Men ha det bäst och sköt om er!


pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0