Något förslag på rubrik? Någon?

Heeeeeeej!
Nu har jag icke informerat er om en massa bus. Men här kommer en kort repris.
I går stannade jag kvar efter skolan, följde med hem till SIgrid där Antonia skulle bleka håret. Passa på att låna nagellack av sigrid. hihi. Buuuuus. När jag kom hem for jag ut till skogen och röjde, helt själv. Är nästan lite stolt över mig själv.
Idag däimot blev jag hur skrämd som hellst när jag va där i skogen. Seriöst jag fick lov att fara hem igen. Huvva! Annars har jag inte gjort så mycket idag, inte pluggat någon matte vill jag lova. Kanske bör börja nu, har ju iaf prov i morgon. Det är ju ett super svårt kapitel... men man gör ju sitt bästa och man kan ju alltid chansa om man inte kan. Haha
Annars i morgon händer inte så mycket, slutar rätt så tidigt.. men vad ska man igentligen göra? 
 

Det här känns inte bra, inte alls bra.förlåt men det är ditt fel!

Ha det bäääst!  Pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0